Ən məşhur italyan Evlərinin içərisində olan və Milanın tam mərkəzindəki Alla Skala meydanında yerləşən Trussardi Alla Scala qapılarını bizim üzümüzə açır və bizi dərin ehtirası, fədakar həvəsini, sonsuz ideyaları görməyə dəvət edir. Trussardi bizə onun sarayına daxil olmağa, heç olmasa qısa bir müddət ərzində qədim ənənələrin, irsin, bütün başlanmış işlərin misilsiz ustalıq və detallara dərin diqqət yetirilməsi sayəsində mükəmməl səviyyəyə çatdırılmasına olan daxili inamın bir hissəsi olmağa ilmkan verir.
Trussardi brendinin tarixçəsi
19-cu əsrin əla binasının divarları arasında butik, Trussardi Alla Scala Cafe kafesi, həmçinin müasirləşdirilmiş Trussardi Alla Scala Ristorante restoranı yerləşir. Bu yer dünyanın hər bir yanında yerləşmiş olan Trussardi-lər arasında brendin təcəssüm etdirdiyi əsl həyat tərzinin ifadəsini hiss etmək üçün ideal bir yerdir.Trussardi– dinamiki eleqantlıq dünyasıdır. Bu – brenddən daha geniş bir anlamdır, bu – həyat tərzidir. Bu – müasir tendensiyaların ahəngidir: “müasir dəbdəbə”, “şəhər dəbdəbəsi” və “idman lyuksu”. Müvazinət, təbiilik və cəldedicilik – Trussardi tərzinin əsas xüsusiyyətləridir. Trussardi tərzi amerika mətbuatı tərəfindən “müasir hissiyyat” adlandırılmışdır. Trussardi tərzinin mənasını anlamaq üçün, onun tarixini bilmək lazımdır: hər şey nə vaxt və necə başlamışdır.Dante Trussardi 1910 – cu ildə İtaliyada (Berqamo ş.) əlcəklərin istehsalı üzrə kiçik manufakturanın əsasını qoydu. Məhsulların keyfiyyəti o qədər yüksək idi ki, Evin müştəriləri məşhur hökmdar ailələri idi.
1971 – ci ildə, evin və müəssisəninin ənənələrinə evin nəvəsi Nikol varis oldu. O strukturu dəyişdi və Evi beynəlxalq ticarət nişanına çevirdi. Nikola Trussardi böyük estet, ənənəni dəyənləndirən və istedadlı bir marketoloqdur, şirkətdə brendin inkişafına bilavasitə nail olur.
“Əlcəklər müasir sosial və mədəni dəyişikliklər üçün nisbətən köhnəlmiş keçmişi təcəssüm etdirir... Mənim iki variantım var idi: ya nəsə digər radikal bir şey etməliydim, ya da ailə biznesini yenidən canlandırmalı, ticarət nişanının prestijini bir daha sıfırdan qaldırmalı idim. Mən nisbətən çətin olan variantı seçdim...”
Trussardi brendinin ətirləri onlayn butik Aromania.az - da
Trussardi evi öz strategiyasını üç konsepsiya üzrə əsaslandırdı.
İstehsal konserni çərçivəsində, o yeni dəri sənayesini təşkil etdi, dəri emalının yeni texnologiyasını tətbiq etdi və yeni tərz xətti işlənib hazırlandı.
Trussardinin seçilmiş emblemi tərzi simvolizə edir, bu – zərif, eleqant, dinamiki və incə eksteryeri ilə gözəl tazı greyhaunddur.
Yeni manufaktura minik səfərləri üçün aksesuar xətti üzrə loqotiplər ilə müəyyən olunma zərurəti yaranan zaman, Nikola Trussardi alabaş – qreyhaund təsvirini seçdi. Bu gün qreyhaund – sinonim “İtaliya istehsalıdır”. Qreyhaund – Trussardi evinin müxtəlif planlı fəlsəfəsini özündə ehtiva edir: ənənə və innovasiya.
Əlcək işləri üçün dərinin öncül emal texnologiyası yalnız yeni aksesuar xəttini yaratmağa deyil, eyni zamanda “müasir” materialdan dəri hazırlamağa imkan verdi.
Trussardi – nin ilk butiki 1976 – cı ildə Milanda açıldı.
1981 – pret – a porte ilk qadın geyimləri xətti.
1982 – ilk qadın aromatı.
Bir çox sahələrin sələfi olan TRUSSARDI öz nümayişlərində kino, teatr və şou – biznesin ulduzlarından istifadə edərək, moda və incəsənətin simbiozlarını təbliğ edir.
Brend bunlardan ibarətdir:
• Dəri məmulat xətti;
• Aksesuarlar;
• Moda;
• Parfümeriya.
“Marino Ala Skala” – da ilk işıq 1876 – cı ildə yandı.
1905 – ci ildə bina mehmanxanaya uyğun təchiz olundu. Birinci mərtəbə prestijli restoran açıldı. Vaxt keçdikcə, o Milanın ictimai həyatının kosmopolitizmini simvolizə etməyə başladı. 1976 – cı ilə kimi binadan otel kimi, bundan sonra isə servis – inzibati məqsədlər üçün istifadə olundu.
1996 – cı il – Nikola Trussardi Milanda “Marino Alla Skala” sarayını təqdim edir (rekonstruksiyadan sonra).
“Marino Alla Skala” sarayı – iki butikdən, nümayiş otağından, restorandan, kitabxana və qaleriyalı kitab mağazasından ibarət olan əsaslı bir binadır. Bu yer sosial və mədəni münasibətlər, fikir və təcrübə mübadiləsi üçündür.
Trussardi binası bu gün – moda və incəsənətin tam həyat qabiliyyətli və uğurlu qarışığıdır. Kompleks Nikolo Trussardi tərzinə xas olan eklektikanı və estetizmi əks etdirir. “Marino Alla Skala” binası dünyaca məhşur operanın yaxınlığında yerləşir.
Trussardi bu gün – beynəlxalq bir brenddir:
• İtaliyada 9 butik və 600 – dən çox satış şöbələri;
• Asiya ilə qarşılıqlı partnyorluq münasibətləri: Tokio və Taybey;
• Avropada, Orta Şərqdə və Cənubi Amerikada eksklüziv distribyutorluq.
Məlumat LaParfumerie.az saytından götürülmüşdür.
Axtarış nəticə vermədi