Tenisçi Rene Lacost idman dünyasında öz iradəsi və döyüş ruhu ilə tanınırdı. Bir dəfə Fransanın Devis Kuboku Komandasının kapitanı komanda üçün vacib olan oyunu udacağı təqdirdə ona timsah dərisindən hazırlanmış çamadan bağışlayacağını vəd edir. Amerika mətbuatı bu anekdotu yadda saxladı və onu “Timsah” adlandırdı.
Lacoste brendinin tarixçəsi
Öz ovunu heç vaxt buraxmayan “Timsah” üç dəfə açıq Fransa çempionatının Roland-Garros turnirində, iki dəfə Uimbldonda və iki dəfə Birləşmiş Ştatların açıq turnirində qalib gələrək 1925-ci ildən 1929-cu ilə qədər çempionluq titulunu zəfərlə daşıyacaq. Fransa tennis tarixində ilk dəfə olaraq Lakost 1927-ci ildə Devis Kubokunu udaraq amerikalılardan alır. Tenis kortlarında necə isti olduğunu gözəl bilən Rene Lakost 1933-cü ildə müasir idman üçün paltar kəşf edir. O vaxtlar oyunçular uzun qollu klassik gündəlik köynəklər geyirdilər. Lakost onlara qısa qollu və qatlanmış yaxalıqlı polo təklif etdi, o, yüngül və rahat geyilən və havanı yaxşı buraxan parçadan hazırlanır: “kiçik pikeli cersi”. Yeri gəlmişkən, müasir Lacoste tenniskaları bu günə qədər dünya şöhrəti qazanmış həmin ilkin modelin tam oxşarıdır.
Lacoste brendinin ətirləri onlayn butik Aromania.az - da
Lakost jurnalistlərin ona verdiyi ləqəbi yada salaraq, öz məhsuluna fərgli bir kiçik timsah “oturtdu”.Onun dostu Rober Corc tərəfindən çəkilən timsah tezliklə məşhur tenniskanın, bundan sonra isə bütöv brendin embleminə çevrilir. İlk dəfə olaraq marka paltarın üst tərəfində görünməyə başladı, Rene Lakost isə xarici fərqli atributları olan müasir paltar konsepsiyasının ixtiraçısına çevrilir.
- 1963-cü ildə Rene Lakost ilk polad tennis raketkası yaradır. Bu əsl inqilab idi. Əldə çox rahat, başlığı dairəvi, ikiqat tutacaqlı, aşağı aerodinamik müqavimətli və böyük zərbə gücünə malik olan bu raketkaya tennisçilər dərhal “vurulurlar”. 1966-cı ildən 1978-ci ilədək Böyük Dəbilqə tennis turnirinin 46 nominasiyasını qazanıb. Sonralar, 1974-cü ildə Rene lakost əvvəllər fikrində tutduğu “sərinləşdiricini”– polad raketkanın vibrasiyasını udan və bununla da topun sürətini və hədəfə dəyməsinin dəqiqliyini yaxşılaşdıram patentləşdirilmiş kəşfini həyata keçirir – Rene Lakost müasir tennis işləyib hazırlayır. 1984-cü ildə Rene Lakost ətriyyatçı Jan Patu ilə birlikdə özünün yeni tualet suyunu yaradır – timsah kortlardan uzaqlaşır və böyük dünyaya yollanır.
O zamandan etibarən Lacoste ətirlər ailəsi genişlənib və o üç seqmentdən ibarətdir:
- 1. Seqment Enerji (Style in Play kişilər və Touch of Pink qadınlar üçün) – bu ətirlər hər zaman nə istədiklərini bilən və heç bir maneəyə baxmadan qələbəyə doğru irəliləyən adamlar üçündür.
- 2. Seqment Zəriflik (Lacoste pour Homme kişilər və Lacoste pour Femme qadınlar üçün) – hər zaman nadinc olan, əylənməyi xoşlayan və cəmiyyətdə mövcud olan bütün stereotipləri pozan, lakin bunu həmişə zərif, qəşəng, ağılı yolla, lakin lovğalığa heç vaxt yol vermədən edən adamlar üçündür.
- 3. Seqment Azadlıq (tamamilə yeni Essential kişilər üçün və Inspiration qadınlar üçün). Bu ətirlər həyatın hər bir anından ləzzət almaq üçün azad duyğuya ehtiyacı olan və hərtərəfli olmaq və öz xarakterinin müxtəlif tərəflərini açmaq üçün özünüifadə azadlığına ehtiyacı olan adamlar üçündür. Hal-hazırda hər il Lacoste mallarının 35 milyondan çox pozisiyası dünyanın 80-dan çox ölkəsində satılır. Idman və istirahət üçün paltar və ayaqqabılar, parfümeriya, optik və gün eynəkləri, tennis və qolf üçün çanta və mallar (raketkalar, tennis topları, qolf üçün raketka və toplar) Lakostun məşhur timsahcıqları ilə bəzədilib.
Axtarış nəticə vermədi