Nina Ricci – moda və gözəllik dünyasında 70 ildən artıq təcrübə deməkdir, o, sadəcə olaraq yalnız marka deyil, o əsl nüfuz etalonudur, tam emosiyanın imicidir.
Nina Ricci parfümları Əsl Paris dəbdəbəsinin simvolu
Ricci evinin tarixi 1932-ci ildə Parisdə Moda Evinin açılması ilə başlayır.
Xanım Riççinin qeyri-adi istedadı və təcrübəsi ilə onun oğlu Robertin kommersiya qabiliyyətinin birləşməsi öz səmərəsini verdi. Qadın müştərilər Riççidən olan modellərin gözəlliyini və zərifliyini tez bir zamanda dəyərləndirdilər. Parislilərə onun hərəkət azadlığı ilə əla formanı birləşdirən üslubu yaxşı təsir bağışladı.
Nina Ricci brendindən Aromania.az onlayn butikində ətirlər
Nina Ricci-dən olan ilk ətir – Coeur Joie ətriyyat işinə böyük ehtirasla cəlb edilən Robert Riççinin iştirakı ilə 1946-cı ildə üzə çıxıb.
Bundan iki il sonra markanın əsl talismanına çevrilmiş olan məşhur L’Air du Temps üzə çıxır. Elə həmin vaxt Laliklə əməkdaşlıq başlandı və ətriyyat sənətinin əsərləri Lalikin əla billurundan layiqli çərçivə almış oldu.
Bu gün bizim qarşımızda müasir reallıqlara əla bir tərzdə daxil olan, lakin öz fərdiliyini itirməyən yeniləşmiş Ricci evi durur. Şirkət öz yaradıcısı tərəfindən qoyulmuş ənənələri qayğı ilə qoruyur:
- gözəllik;
- incəlik;
- azadlıq;
- zəriflik;
- romantizm;
- hissiyyat.
Markanın əsas prinsiplərindən biri dəyişmədən qalır: Hər bİr qadinin şəxsİyyətİnə hörmət, onun təbİİ gözəllİyİnİ açmaq cəhdi.
“Ricci evi Parisin zenitdəki məftunedici lətafətinin parıltısıdır”
Karolin Rennolds Milbenk.
Məlumat LaParfumerie.az saytından götürülmüşdür.
Axtarış nəticə vermədi